قرار است iPlayer BBC دستخوش طراحی مجدد چشمگیری شود

قرار است iPlayer BBC دستخوش طراحی مجدد چشمگیری شود

بی بی سی مسابقه می دهد تا از چشم انداز سریع سرگرمی های خانگی متناسب باشد. با مشاهده بیشتر و بیشتر بینندگان ، به جای تماشای برنامه های تلویزیونی برنامه ریزی شده ، محتوای پخش می کند ، غول پخش چندین نسخه جدید را برای iPlayer ترسیم می کند.

این به روزرسانی ها برنامه های BBC را به مدت 30 سال در دسترس خواهد گذاشت و نه 30 روز ، مانند گذشته. iPlayer همچنین دارای سبک و چیدمان جدید خواهد بود. به نظر می رسد به دنبال موفقیت کانال ، این عناصر از منوهای ساده و شهودی Netflix را به دنبال خواهد داشت.


مرتبط: بهترین VPN ها برای پخش جریان

دوست دارند Netflix و Amazon Prime Video به سیستم عاملهای جریان بیشتری ، دیزنی پلاس و اپل تی وی پلاس بپیوندند ، که همگی نشان دهنده رقابت بیشتری برای برنامه نویسی بی بی سی هستند. بی بی سی معتقد است که تجدید ساختار iPlayer به آنها کمک می کند تا در یک مکان در حال تغییر بازار رقابت کنند.

شارلوت مور ، مدیر محتوای بی بی سی ، به The Guardian گفت: "iPlayer به قلب هر کاری که انجام می دهیم تبدیل می شود. دروازه همه برنامه های ما - یک تجربه کلی در تلویزیون ، که همه چیز را از تلویزیون بی بی سی برای اولین بار به یک مکان می آورد. "

این یک حرکت تفکر رو به جلو از بی بی سی است. در حال حاضر هنوز هم از نظر بیننده و رتبه بندی عملکرد خوبی دارد ، اما حرکت به سمت جریان و محتوای آنلاین سرعت در حال جمع شدن است.

زبان برنامه‌نویسی بومی ایرانی نوشته شد

علائم هشدار دهنده نیز وجود دارد ، Strictly Come Dancing یکی از پرچمداران سرگرمی بی بی سی است و رتبه بندی های سال 2019 تا سال های گذشته قابل افزایش نیست. در نتیجه این بروزرسانی در واقع تلاشی برای اثبات آینده است که نمایش های بی بی سی تولید می کند.

یکی از اشکالات به روزرسانی ، تضعیف BritBox است ، بستر جریان که بی بی سی با همکاری ITV ایجاد کرده است. این سیستم عامل با راه اندازی در انگلستان 5.99 پوند در ماه خواهد بود اما بی بی سی با به روزرسانی iPlayer و راه اندازی همزمان BritBox ، اساساً باعث ایجاد رقابت و سردرگمی بیشتر خواهد شد (گویا قبلاً کافی نبوده است).

نگرانی دیگر این است که یک حرکت به سمت جریان ممکن است بینندگان قدیمی تر را بیگانه کند. بسیاری از افراد ابراز نگرانی و حتی عصبانیت از وقتی برنامه رادیو بی بی سی در ماه سپتامبر با صداهای بی بی سی جایگزین شد.

مرتبط: بیش از حد بسیاری از سرویس های جریان ، دزدی دریایی را افزایش می دهند - اما بعد کدام است؟

این آخرین در یک نسخه از به روز رسانی های iPlayer و تصورات مجدد است ، اما به نظر می رسد اجرای این بروزرسانی خاص بسیار مهم است. از آنجا که رقابت در بازار خیلی سریع در حال رشد است ، بی بی سی باید این حق را بگیرد. هنوز تاریخ مشخصی در مورد زمان به روزرسانی ها در دست نیست.

منبع: trustedreviews





:: برچسب‌ها: BBC ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : حمید
تاریخ : سه شنبه 16 مهر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: